Zákazník dokáže v prevádzke minúť o 3,5% viac peňazí, keď tam hrá jeho obľúbená hudba.
Tejto švédskej štúdie sa držali aj tvorcovia projektu, ktorý do jedného z košických hotelov, prinesie unikátny zážitok návštevníkom.
Budú si môcť sami vybrať hudbu, ktorá tu bude hrať.
Ak teda budete čakať na recepcii, či jesť v hotelovej reštaurácii môže z reproduktorov znieť hudba, ktorú máte radi a pri ktorej sa cítite dobre.
Stačí si stiahnuť aplikáciu a zadať svoje hudobné preferencie. Nayvše máte možnosť hodnotiť skladby, ktoré hrajú a algoritmus aplikácie ich následne zváži pri tvorbe playlistu.
Avšak akési mantinely toho čo v priestore hrať môže a čo nie, si na začiaku určí samotná prevádzka.
Tento projekt dokonca očaril aj európskych odborníkov na turizmus.
Z nápadov na zlepšenie digitalizácie v cestovnom ruchu porazil aj tie z Portugalska, Nemecka či Holandska. Aktuálne získal aj podporu z európskeho projektu CulTourData.
Takýmto spôsobom sa podarilo organizácii Visit Košice priniesť do metropoly východu 100 000 eur. Digitalizácia je v dnešnej dobe už nevyhnutnou súčasťou aj cestovného ruchu.